שורשים ושיעורים בזמן – מרקם הוצאה לאור

שורשים ושיעורים בזמן

שורשים ושיעורים בזמן
ד"ר בריאן ל. וייס
Many Lives Many Masters
Brian L. Weiss, M. D.
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 154
שנת הוצאה: בלועזית- 1988, בעברית- 1996
מחיר קטלוגי: 86 ₪
מחיר שלנו: 80 ₪
הוסף לסל

קלאסיקה בספרות העידן החדש. פסיכיאטריה ומטאפיזיקה מתמזגים בספר מרתק זה. סיפור אמיתי הממחיש בבירור את התנסויות הנשמה בתקופות חיים שונות, ומאיר את נושא הישארות הנפש מזווית חדשה.

ד"ר וייס עבד בפסיכיאטריה מסורתית, עד שנכנסה למשרדו קתרין, מטופלת שסבלה מפחדים עמוקים וגם ניחנה בכושר היזכרות יוצא דופן, והוא נדרש לחרוג מהמסגרת התיאורטית המוכרת לו. היום הוא ידוע בארה"ב ובעולם כולו בזכות עבודה זו.

בספרו זה הראשון הוא מתאר את שלבי הטיפול בקתרין בשיטה של רגרסיה היפנוטית – שחזור גלגולים, שבמהלכם היא חווה טראומות משמעותיות מתקופות רבות של חייה הקודמים ונרפאת כליל. במהלך אחת מישיבות ההיפנוזה, מופיעים מדריכים רוחניים העובדים איתה בתקופה שבין החיים. כאן הסיפור מגיע לשיאו, כאשר הוא מגלה שלמדריכים אלה מסרים מדויקים על בנו המת ועל תכליתו בחיים של ד"ר וייס עצמו. כך הוא חווה שינוי יסודי בדרך טיפולו, באמונותיו ובהתייחסותו לחיים ולמוות.

קשה להטיל ספק בכך שרופא מכובד זה, בוגר מוסדות רפואיים מהשורה הראשונה, גילה (מחדש) אמת מטאפיזית; זו הובילה אותו להפוך למטפל, מרצה, מחבר ומנהיג מקובל ביותר בתחום התרפיה באמצעות גלגולים קודמים. נתונים לבדיקה מחודשת של סוגיית גלגולי החיים. תעודה מרגשת, כנה ונדירה.

 ד"ר וייס מספר על עבודתו באתר שלו בשני קטעי וידאו.

 

המלצות

"תיאור מרגש ביותר של התעוררותו הרוחנית הבלתי צפויה של אדם. ספר אמיץ ומשמעותי זה פתח את הדרך למיזוג בין המדע למטאפיסיקה. קריאת חובה לעולם שמחפש משמעות." ג'ין אברי, מחברת Astrology and Your Past Lives.

"תולדות טיפול המאמת את תוצאותיה החיוביות של רגרסיה לחיים קודמים. הספר יפתח דלתות לרבים שמעולם לא התייחסו לתקפות של גלגולי נשמות." – ריצ'רד סוטפן, מחבר Past Lives, Future Loves ו- You Were Born Again to Be Together

"ספר מעורר מחשבה זה, הכתוב בצורה קולחת במיוחד, פורץ את מחסומי הפסיכותרפיה המסורתית ומציג טיפול חדשני בעל תוצאות מצוינות. ראוי שהעוסקים בטיפול נפשי יתייחסו אליו ברצינות." – פרופ' אדית פיור, פסיכולוגית קלינית ומחברת You Have Been Here Before.

"זהו ספר שממזג את הפסיכיאטר עם המיסטיקן, את החיפוש אחר אמיתות ראשוניות עם התקווה האישית להישארות הנפש. הוא מרתק כמו רומן מתח, וקשה היה לי להניחו מידי ." – ד"ר הרי פרוזן, ראש המחלקה הפסיכיאטרית בבי"ס לרפואה, ויסקונסין.

"ד"ר וייס מאחד מושגים של פסיכותרפיה מסורתית עם חקירת תכנים רוחניים בתת-מודע של המטופלת שלו. דעתי על עצמי ועל אחרים השתנתה לתמיד מקריאת ספר זה." – ד"ר יואל רובינשטיין, מרצה לשעבר בבי"ס לרפואה בהרוורד.

תגובות

"'בלעתי' את הספר ביום אחד ואני עדיין אוהבת לקרוא בו מדי פעם. משמח לקרוא על רופא קונבנציונלי, שרגליו נטועות באדמה, אשר גילה את נפלאות הריפוי בגלגולים קודמים ב"מקרה" ומאז הפך למוביל בתחומו."

"קראתי את הספר בנשימה אחת. הוא פשוט "תפס" אותי. קניתי אותו לכמה חברים, ואני מקבלת מהם תגובה זהה. הייתי אדם אינטנסיבי ומתוח, אך לאחר הקריאה בספר התמתנתי ולמדתי לא לקחת דברים כל כך קשה, לקבל ביתר הבנה. כולנו פה כדי ללמוד – להיות אנשים טובים יותר. הספר הזה איכשהו לימד אותי לחיות חיים בריאים יותר, להיות מאושר יותר ובאמת ליהנות מהחיים, ממשפחתי, מחבריי."

מטפלת בשיטה: יפעה ונדנברג, מטפלת רב-תחומית ומורה בנושאי נפש-רוח. מתמחה בטרנספורמציה של התודעה.
נעזרת במגוון כלים, כאשר רגרסיה לגלגולים קודמים הוא אחד המרכזיים שבהם. מטפלת ומלמדת את השיטה.
בוגרת "ביה"ס ההולנדי" של וייס.

054-5944353
yifaav@gmail.com
http://expanding-awareness.co