ראיון עם דרונבלו מלכיצדק, 18.12.2008 – מרקם הוצאה לאור

ראיון עם דרונבלו מלכיצדק, 18.12.2008

אור העולם היה עד עכשיו בטיבט, סין והודו, למשך זמן ארוך מאוד. הוא זז עתה לדרום אמריקה, והיא תהיה הטיבט החדשה של העולם. המרכז שלו למעשה במקום מסוים בצפון צ'ילה אך הוא מקיף אזור עצום בגודלו בדרום אמריקה.

ממה שהילידים בכל רחבי העולם, לא רק אלה שאנחנו מכירים, הם כולם מסכימים שכנסנו אל זמן מיוחד וייחודי בהיסטוריה של העולם. זה זמן שבו אנו עומדים לעבור מצורת הוויה אחת אל צורת הוויה שונה לחלוטין. איננו יכולים לראות את זה עכשיו. אנו יכולים לראות רמזים לכך, לראות שיש שינוי עצום סביבנו. אבל אופי השינויים שיתרחשו יפתיע אנשים. כי הם מאופי חדש-ישן. זו צורת הוויה שבה הדרכים הישנות המוכרות לנו יתמוססו בדרך שאכן יכולה להיות מדאיגה. ובו בזמן דרכים חדשות יבואו במקומן, שהן מאוד מרעננות, כי הן אוהבות, עדינות, קלות, כמו הדברים שאם עושה לילדה.

הרעיונות שעד כה עסקנו בהן, שמתבטאות למשל ב-"מלחמת הכוכבים", שהיקום נלחם בעצמו – נגלה שזה פשוט לא נכון. נגלה שלמעשה היקום הוא ישות חיה, מודעת ומאוד מאוד עתיקה. ושהוא מטפח את עצמו, איכפת לו, בדרכים שונות. כך שלמעשה הרעיון הישן של תחרות ומאבק אינו אלא פחד מנטלי של בני אדם. למעשה היקום עושה כל שביכולתו לעזור "זה לזה", ואנו נכנסים לתקופה שבה זה יהיה גלוי וברור. במקום שייראה כחוסר-אונים – נמצא בו תמיכה. במקום שבו ייראה כאילו אין מוצא – נמצא מוצא, נמצא את האור לעבור דרכו. וכך – זהו מקום של תקווה גדולה שאנו נכנסים לתוכו.

בני המאיה קוראים לתקופה הזו –סיום העתים- כי זהו סיומו של מחזור ארוך מאוד. והוא גם תחילתו של מחזור חדש לחלוטין. זה לא שהכול בא לסיומו. ותלוי על איזה חלק של המחזור הם מדברים. אם הם מדברים על החלק הישן של המחזור, שמוכר לנו, מערכות הבנקאות, הדתות, הממשלות – אלה עומדים להפוך למאוד לא יציבים, ואם הם צודקים, כל אלה יתמוטטו, לחלוטין, ויתמוססו. אבל במקומם תעלה דרך הוויה חדשה לחלוטין, דרך שלא ראינו על פני האדמה בחייו של כל מי שחי היום, במשך זמן ארוך מאוד, רבבות שנים. תקופה שבה הפחד נעלם.

אנחנו עומדים בפני סיום הקוטביות, והרעיון של טוב ורע, כל המבנה של המשמעות של טוב ורע, שזה הרבה יותר מורכב. אם תסתכלו על הרעיון של טוב ורע, ובעצם לא משנה איזה קוטביות אתם לוקחים, תמיד יש את הגורם השלישי – חום-קור – יש פושר, מעלה-מטה – יש את האמצע, השמש-האדמה – יש את הירח, זכר-נקבה – יש את הילד. ועוד ועוד.. עבר-עתיד – ביניהם ההווה. המרחב מורכב מצירי x-y וביניהם –z . וכל זה הוא תוצאה של איך שאנו מפרשים את המציאות האחת.

המציאות האחת לא תשתנה, אבל התודעה שלנו תשתנה, וכשזה יקרה, אנחנו נשיל את הקוטביות, לא נראה אותה יותר. ובמקום זה נראה את האחדות שבכל החיים. ובתפישה של זה, כשהתפישה משתנה, היא משנה הכול. כל התחושות של מחסור, צורך, שאינני יכול לעשות משהו, שעלינו להתרפא – כל זה ייעלם. זה פשוט יסתיים. ואז נבין ונתפוש שכל היקום הוא ישות אחת חיה. ושיש רק רוח אחת, תודעה אחת, שנעה בתוך כל הדברים.

דרך חדשה של תפישה נכנסת לחיינו על האדמה, ועדיין במהלך החיים שלנו, של מי ש חי היום, אנחנו נתנסה בזה. אמנם עכשיו, ברגע זה, 2008, נאֹמר – זה לא יכול להיות. העולם מטורף, המערכות מתמוטטות, ועוד ועוד, אבל זה לא מה שאומרים הקדמונים שחיים היום על הפלנטה. הם אומרים – סוף סוף נכנסנו למקום הזה ואנו עומדים לראות משהו חדש ביותר. וכמובן זה למעשה משהו עתיק מאוד.

* * *

זה לא שיש משימה, זה לא שיש לעשות משהו, מדובר בהתמרה. זה רטט, זה הוויה יותר מאשר עשייה. עשייה, הצורך לעשות ולהשיג הוא חלק מתודעה מקוטבת. אבל אנו עומדים בקרוב להיכנס למצב הוויה, ולמעשה כבר נכנסו אליה, רק שזה עדיין בחיתוליו, הוא עדיין צומח, אבל עצם הרעיון שיש לעשות משהו כדי להשיג משהו, או שאנו זקוקים למשהו כי אנו מרגישים שהוא חסר לנו, הוא רעיון שייצא מכלל שימוש, שלא יהיה רלוונטי יותר, כי תהיה לנו היכולת להשיג כל דבר, מיידית בכל רמה של המציאות שנוכל להעלות על הדעת.

אנו עומדים להשיג שליטה על מצב החלום של הלב. וזהו המקום שמלכתחילה היצירה/בריאה התרחשה בו. אנו חושבים שאנו חיים על פלנטה שמקיפה את השמש. זה לא נכון. אין פלנטה ואין שמש. למעשה אין שום דבר. הכול תודעה טהורה ותו לא. והדימויים שאנו מסתכלים עליהם, הכוכבים, הפלנטות, [וגם אנחנו,] הם בעצם חלום שנוצר בלב לפני זמן רב מאוד. וכשאנו חוזרים חזרה למצב של הלב החי, ואנו מתחילים שוב לחלום כפי שעשינו לפני מיליוני שנים, אנחנו מבינים שאיננו משנים דבר. בתחילה, כשזה קורה לנו, זה משונה, כי אנשים בעצם מתלהבים מזה, כי בדרך כלל מה שקורה, וראינו את זה קורה בפלנטות אחרות בזמנים אחרים הם, הם אומרים, וואו, הם מתחילים לתקן כל מיני דברים בגוף, הופכים עצמם ל"יפים", יוצרים המון כסף, וכל דבר שהם חושבים שחסר להם, ואז הם מבינים- יש יותר מזה. וכל הדברים האלה מתפנים מהדרך ולבסוף אתם מתחילים להבין שבעצם מדובר בהרבה יותר מזה. ואז בעצם מתחיל המחזור החדש.

* * *

זה מסע. והוא כבר בזמן עבר. הוא כבר קרה. ומה ש"החיים" עומדים לעשות, הוא משהו שמעולם לא נעשה קודם. זאת הפעם הראשונה מאז שעולמנו נברא, החיים החליטו להאיץ את הדברים. וכך , במקום שזה ייקח מיליוני שנים לעשות את הרמות השונות של הצעדים הללו, הם ייעשו לפעמים בדקות. ואנו עומדים לעבור דרך האבולוציה שלנו במהירות האור. ונעלה בשלבים שבאופן הרגיל היה לוקח מיליארדי שנים. ונגיע לזה מהר מאוד. למעשה, מבחינה התנסותית, נגיע לזה בערך בעוד כשנתיים. ברגיל זה היה לוקח לפחות 10-15 מיליארדי שנה.

וכשנגיע לשם, אני לא יודע לומר לכם מה יקרה. אני לא יודע. זה נתון בינינו לבין אלוהים. רק שבאותה הנקודה אנחנו כבר נבין שאנחנו אלוהים. כך שאינני יודע לאן זה ילך כשנגיע לסיומה של נקודה מסוימת; זה המקום שאני באתי ממנו. אני הלכתי אחורה בזמן, אחורה בשלבים האלה, וזה לקח נצח, בדרך שבה בני אדם חושבים, כדי להגיע חזרה לאותו המקום. כשנגיע אליו, אז באמת מתחיל החלק החדש ואני לא יכול לומר לכם מהו. אינני חושב שיש מילים או משהו בדמיון האנושי שיכול אפילו להיכנס למרחב הזה.

* * *

כאשר הכרתי לעולם את מושג המרכבה, כל כך הרבה אנשים לא הבינו נכון. הם חשבו שזה כל מה שיכול להיות. שזה הדבר החשוב ביותר שיכול להיות. אבל בתודעה זה הדבר הכי פחות חשוב. מיפינו את התודעה האנושית לפרטיה, ואנו יודעים בדיוק איך זה עובד. המרכבה שהיא מסביב לגוף היא המסך. בהיקף שמסביב לגוף, זוהי ספֵירה של אנרגיה. וזה המסך שעליו מוקרנים הדימויים. כך ניתן לבטא במילים אנושיות משהו שהוא מעט מעבר לאנושיות, אבל עדיין אפשר להבין. הדימויים מוקרנים על הספירה הזו שמסביבנו שאנו קוראים לה היקום. אבל היקום איננו. מה שיש זו בעצם תודעה טהורה שמקיפה כל אחד מאיתנו.

אבל משם, בתוך המוח האנושי, יש מערכת מורכבת. יש 4 בלוטות, זה ממש כמו מחשב .. יש שם שיטה שמזמן שכחנו.. ישוע זכר אותה. כשמסתכלים על ציורים של ישוע, רואים שלוש אלומות אור שיוצאות מראשו.. יש בעצם 8 אך לא רואים אותם מקדימה. האלומות האלה קשורות לבלוטת האצטרובל. מסביב לאלומות יש ספֵירת אנרגיה שנעה, ובתוך בלוטת האצטרובל יש 8 אלומות שיוצאות בסדרות של ארבע. האצטרובל הוא בעצם גלגל עין, הוא העין השלישית כפשוטה – הוא חלול, יש בו קולטני צבע ועדשה בחלקה העליון. והיא קשורה מאחוריה למשהו שלחוץ סביבו, שתי בלוטות thalmos ??. משתי בלוטות אלה יוצאים שני צינורות לחלק העליון של הפה. מקדימה לאצטרובל יש את שתי בלוטות ההיפופיזה [יותרת המוח] הקדמית והאחורית, וקדימה להן יש נקודת צ'אקרה נוספת, במרחב מעבר למצח, במרחק ששווה למרחק בין קצה האף לקצה הסנטר. כשכל הנקודות האלה ערוכות יחד, ויש דרך מאוד מסוימת לעשות זאת, אשר קשורה ללשון – כי הלשון הוא המפתח לתודעה גובהה .. אלה דברים שנשמעים מוזר עד שאתם יודעים איך הם עובדים..

בעצם אני יכול לומר זאת בקצרה – כשמתבוננים ביצירת העובר – הוא מתחיל בכדור, שהוא האוֹבוּם שנזרע בזרע. ואז הוא מתחלק לשניים – ואז לארבע ויוצר טטרהדרון מושלם, ואז לשמונה ויוצר כוכב טטרהדרון, שהוא המפתח למרכבה והוא צורת קובייה – וכשהוא ממשיך לצמוח הוא יוצר צורת תפוח חלול בפנים, 512 תאים, ובספר עצרנו שם. מה שקורה אחר כך הוא שזה הופך ללב של העובר. ותארו לכם שהיה שלב בהתפתחות של כל אחד מאיתנו כשהגוף שלנו – כל הגוף שלנו – היה לב בלבד.. ואז בשלב מסוים הגוף יוצא מתוך הלב – ידיים רגליים ראש והשאר.. רק מכך אפשר לראות מדוע הלב חשוב יותר מהמוח .. הוא בוגר יותר, מבוסס יותר. ועכשיו, מהו החלק הראשון של הגוף האנושי שיוצא מהלב ? הדבר הראשון הוא קצה הלשון. כך שאינטואיטיבית אתם יכולים לראות שקצה הלשון קשור ישירות למרחב המקודש של הלב. שם הבריאה מתרחשת .

כך כשהאדם נמצא בלב – ולא במוח – ונמצאים במרחב המקודש של הלב , ומעבירים את קצה הלשון לחלק העליון של חלל הפה ומתחילים לעסות שם נקודה מסוימת מאוד, זה גורם לגירוי מיני בין הלב והמוח שמגרה את התלמוס אשר בתורו מתחיל לירות אלפא אל ארבע האונות של המוח, וכשהאלפא מגיע לרמת עוצמה מסוימת, יופיע אור ירוק שמדובר עליו עוד בוֵודות, לפני ששת אלפים שנה. לפעמים זה ירוק-כחול, לפעמים זה ירוק-צהוב, אבל תמיד יש בו גוון ירוק. ובנקודה זו, אפילו באחווה הלבנה הגדולה, שם הם מדברים על כיפוף הלהבה ביחד עם כוונה, מכופפים את העין השלילית – שברגיל היא פונה מעלה – מכופפים אותה כך שתסתכל לנקודה במצח שבין שתי העיניים – נקודת העין השלישית – ואז, באמצעות מצב מדיטטיבי מסוים, האור הירוק הופך לספירלה או מעגלים קונצנטריים, והוא מתקשר להיפופיזה, ואת מתבוננת דרכו לקצה השני, ובנקודה זו נוצרת הילה סביב הראש – שמתועדת מדעית. וברגע זה, כל מה שאת חולמת בלב הופך למציאות. והדימוי הזה עובר בפאתי הגוף, לא בתוך הגוף – בסטנפורד ניסו למצוא את הקשר הנוירולוגי והם לא יכולים למצוא אותו – כי הוא לא בתוך הגוף, הוא מסביבו. הוא נע על השדה האלקטרומגנטי שמסביב לגוף – קודם מקרין מסביב לראש, אחר כך מסביב לגוף. ובמצב הזה, כל דימוי שאתה חוזה, הופך למציאות, שכל היקום חי בו. כך שהוא יכול לברוא מכלום.

כשאתם בוראים בדרך זו, אף אחד ביקום אינו יכול לדעת שזה קרה מלבדכם או מלבד הקבוצה, אם זה נעשה בקבוצה. כי זה משנה הכול – עבר, הווה ועתיד. וכל העקבות של הדרך הקודמת כבר אינן קיימות, זה כמו לשנות ערוץ בטלביזיה – זה כבר אינו שם.

* * *

יכולת זו של בריאה שנמצאת ברשותו של כל אדם שקיים, היא זכותנו המולדת. הדרך הזאת היא מה שהאדמה עומדת להיזכר בה. זה אינו תהליך למידה אלא תהליך היזכרות. ולאט לאט אנשים יתחילו להיזכר במה מדובר. תראו את העולם משתנה בכל המובנים, אבל לא תזכרו את הדרך הישנה, אלא אם כן, אתם חלק מתהליך הבריאה הזאת. ולאט לאט אנו נעבור לתוך אותה הדרך האחרת. אנו תמיד יודעים שהדרך שבה זה ייברא היא תמיד דרך טובה, כי הלב לעולם לא יעשה דבר שמזיק לאף דבר אחר, כי הלב יודע – כל החיים הם אחד, אחדות. כך שהלב לעולם אינו חושב בקוטביות – אני ואתה שמבחוץ – הוא תמיד מחפש דימוי שטוב לכל החיים באשר הם.

וכך זהו תהליך נטול פחד מכל צורה שהיא. זהו תהליך שתינוקות וילדים משתמשים בו.

* * *

מנקודת המבט של ההינדים, היכולות האלה נקראות סידהא – כוחות – ויש בהם משום סכנה, כי אתם יכולים להיכנס לרמות מסוימות של זה מהמוח בלבד, כלומר מהאגו, בשעה שהאגו שלם. ואם אתם לא יכולים להוציא את האגו מהתהליך, והאגו משתלט, אז זה הופך לרציני, כי בכך איבדתם הזדמנות ענקית. ועל זה מתריעים ההינדים כמסוכן, כי אתם עלולים לאבד את החיים הרוחניים למשך זמן כלשהו. זה יחזור כמובן, כי אלוהים חי בתוך כל אחד, אין דבר כזה "להיות אבוד לנצח". אתה יכול לעשות סיבוב ולהאריך את הדרך, אך תמיד תחזור.

אין גיהינום או משהו דומה – למעשה האפיפיור אמר זאת לפני שנפטר. הוא התנצל ואמר- אני מצטער, המצאנו את כל החלום הזה על גיהינום, אבל אין דבר כזה. זה כמובן רק כדי לשלוט באנשים. אבל המוח יכול ליצור חלומות שמאוד לא נחמדים. ובדרך מסוימת הם אמיתיים ברמה אחרת. הוא, המוח, יכול לשלוט באנשים. אבל כל זה קיים בקוטביות. והקוטביות עומדת להתמוסס. לא תהיה לנו יותר גישה אליו. הסיבה שלא תהיה לנו יותר גישה אליו היא, שכדי שקוטביות תתקיים, צריכה להיות רשת אלקטרומגנטית מסביב לאדמה. והרשת הזאת עומדת להילקח ולהיעלם. הגישה היחידה שתישאר היא או לדרך העתיקה – שהיא אחדות, שהילידים חיים בה, או הדרך החדשה, שהיא רמה גבוהה יותר של רשת אחדות. נצטרך להיות באחד משני אלה, כי לא יהיה מצב ביניים.

וכך, כשהרשת הזאת תיעלם, וזה יהיה בהקדם – אנו מחכים שהילידים יאמרו לנו מתי זה יקרה – כשזה יקרה, העולם ינוע קדימה רק בדרך חיובית וטובה , שליליות תהיה זיכרון [אם בכלל].

* * *

אני יודע שאני חוזה דברים שקשה להבין ולהאמין, אבל המורים שלי ברחבי העולם, וגם האנשים הילידים שאני עובד איתם, כולם תמימי דעים בעניין הזה. הם כולם אומרים, עשה זאת, צא עם זה, אמור את זה, כי זה עומד לקרות.

* * *

גאיה יכולה בעצם לעשות כל דבר, והיא מראה את זה למי שהיא רואה כראוי להראות לו את זה. ואני התבוננתי בה עושה דברים. אני יודע שהיא מודעת, והיא ערה לחלוטין לכל פירוט הזעיר ביותר על פני האדמה, והיא אכן עומדת לחולל שינויים.

מה שהילידים בקנדה ובארה"ב מרגישים הוא, שאנשים רבים יעזבו את האדמה. זה לא דבר רע. זה רק שהנשמות שלהם יעברו לאזור של מרחב-זמן-מימד שמוכר להם יותר, לעשות בו את סוג השינויים שאנו נעשה. במילים אחרות, הם הולכים הביתה, כי משם הם באו. ואלה הנותרים, ולא מדובר במספר גדול של אנשים, זה יהיה עדיין מאות מיליונים, אבל לא 6.5 מיליארד.. אנשים אלה שייוותרו, יהיו מקושרים זה לזה בלבם, הם יהפכו להוויה חיה אחת. למעשה הילידים אומרים שהאנשים שייוותרו יהפכו את כדור הארץ לספינת חלל. ויטיסו אותו לצורת הוויה חדשה – מתודעת המלכיצדק – אשר תשנה את הדרך שבה אנו תופשים את המציאות. ולמעשה היינו בתהליך שינוי מאז 1972.

* * *

ידוע לי שיש דאגה רבה בקרב אנשים בנוגע לשינויים מהירים. הם דואגים שלא יהיו להם מזון ומים וכן הלאה או שייהרגו באסונות ואירועים אחרים, אבל זה לא מה שבעצם קורה. זוהי התמרה בתודעה, מבחינה פלנטרית. ובעצם זה קורה בכול. זה לא רק פה – זה בכל מקום. כל היקום עובר התמרה. אם באמת הייתם מבינים את זה, אין זה משהו שיש לפחד ממנו כלל. כי סוף סוף נגיע לשלב שבו שינויים עומדים להתרחש. ומהר מאוד, הקסם ימלא את האוויר. אין דרך אחרת לומר זאת מהמקום שבו אנו נמצאים עכשיו. קסם טהור.

אם אמא אדמה אינה רוצה שתעזוב, לא תוכל לעזוב ולא משנה מה תעשה. כי היא תוודא שלא תינזק בשום צורה. ומצד שני, אם אתה אמור לעזוב, אתה תעזוב. ובכל מקרה, זו תהיה ברכה. אלוהים חי בתוך כל אדם ואדם, ואין שום דרך להזיק לאלוהים. זה רק שאנחנו נכנסים לצורת הוויה שכל כך זרה לצורת המחשבה שלנו ב-13 אלף השנים האחרונות. היינו בתוך תודעה מקוטבת למשך זמן כל כך ארוך – ובתודעה מקוטבת אתה לבד, אתה חייב להגן על עצמך, אתה חייב לעשות הכול, אך כאן לא מדובר באף אחד מהדברים האלה, אלא בהתמרה. וברגע שניכנס לתוך ההתמרה הזו, תהליך ההיזכרות ייכנס לפעולה, ונאֹמר – הו, כן, אני זוכר עכשיו.

* * *

עליכם לזכור, שכמו שהתחלתי לומר קודם, כל החיים הם אחד. הכול לגמרי קשור בהכול, הכול תומך בהכול. אפילו אם נסתכל רק בגלקסיה, היא כמו יצור חי, יש אזורים שהם הלב, הכבד, הכליות, הם ממלאים תפקידים, זו זרימת אנרגיה. אין שם בחוץ אף אחד שמנסה להרוג אחד את השני. יש קטעים זעירים של דברים שעוברים התמרה והם עדיין לא מבינים, אבל 99.9 אחוזים, עם אלף תשיעיות אחרי הנקודה, הם שם כדי לתמוך זה בזה. ברגע זה אנו מוקפים ב-250 אלף תרבויות מהחלל שאוהבים אותנו, מייחלים להצלחתנו, דואגים לנו, וברגע הנכון גם נראה אותם. ונדע שהעולם לא רודף אחרינו. זה פשוט לא כך. ואנחנו נבין שיש בחיים הרבה יותר משאי-פעם חלמנו עליו. וזאת תהיה התגלות מדהימה. כי העולם נמצא כל כך עמוק בפחד. כל כך מפוחד, כל כך אבוד. האנושות אינה יודעת איך לעשות דברים. וכל נושאי השליטה שנמצאים בכל מקום, והמחסור במזון, ועוד ועוד. החיים עומדים להיוודע על פני האדמה, כפשוטו. הלוואי והייתי יכול לספר את מה שהילידים אומרים לנו. אבל אינני יכול, עדיין. אוכל לעשות זאת בתוך שנה. רק שעד אז אתם כנראה כבר תדעו.

* * *

כל שעליכם לעשות הוא לנשום, להישאר מחוברים אל אמא אדמה ואבא שמיים, ולא להיטרד מדבר, ולא משנה איך הוא נראה. השבט שלי, הטאוס פבלו בניו-מקסיקו, הם מספרים לנו על התקופה הזו ואומרים: כשהעולם מתחיל להשתנות, ואנשים רבים מתחילים להיות מודאגים והדברים הופכים להיות מטורפים, הם אומרים – פשוט היכנסו פנימה, הגיפו את החלונות, והירגעו ונשמו, ובסופו של דבר הכול יעבור ואז האור וכל השאר יתחילו להיכנס. הם יודעים את זה. חלק כל כך גדול מהעולם העתיק ממש מודעים למה שהולך לקרות. אנחנו בעצם האחרונים לדעת. אינני יודע מה לומר, מלבד לומר – החיים הם שלמים, מלאים ומושלמים, הם אינם חסרים דבר,וכך זה היה תמיד. ואנו בחרנו לעשות ניסוי, והתנסינו ברמה מסוימת של תודעה – טוב ורע – שפירושם, כל האפשרויות. הטוב וגם הרע. וסיימנו את הניסוי. וכעת אנחנו עומדים לחזור למשהו שכבר נוסה והתגלה כאמת – שבו הניסוי הזה שעשינו במהלך 13 אלף השנים (למעשה זה חוזר אחורה לקצת למעלה מ- 200 אלף שנים – איך זה מתקשר למשוואה הגדולה יותר של תודעה אינני בטוח) אבל זו היתה אחת האפשרויות, ולכן הלכנו בה. אבל עכשיו אנו בסיומה. ולכן, פשוט הירגעו.. או.קיי. תודה.

* * *

כל מי שנמצא על האדמה בא מאיזשהו מקום אחר. האדמה היא פלנטה חדשה לגמרי, היא בקצה המרוחק של הגלקסיה, היא לה היתה קיימת כל כך הרבה זמן, סך הכול 5.5 מיליארד שנים. והיקום עד כמה שאנו יודעים גילו 16 ביליון שנה. אבל, הרוח שלנו עתיקה לאין שיעור. ולכן, לא היה זמן שבו לא התקיימנו וגם לא יהיה זמן שבו לא נתקיים. ולכן, מה שזה אומר, שכל אחד בא ממקום אחר כדי להגיע הנה. ואנו חוצנים. גם הדולפינים חוצנים, הם באו מסיריוס, כך גם הלווייתנים. יש פה הרבה פליאדים, והם היו פה לאורך זמן רב. גם אנשים מאַלדֵברה, פגשתי אנשים מכל המקומות.. איך בדיוק יעשו זאת הגזעים האחרים האלה, אינני יודע. אני יודע די בוודאות איך הסיריאנים יעשו את זה. כי אני מאמין, על סמך מה שנאמר לי על ידי קבוצות הילידים העתיקים, שהסיריאנים יהיו הראשונים שיתוודעו אלינו. והסיבה לכך היא שאנחנו הצאצאים שלהם. והם ה"אב" שלנו, והם בחרו לעשות זאת. אבל אחר כך, מה שבני המאיה אומרים על התקופה הזו, הוא שכל היקום ייפתח בפנינו, ונוכל לנוע לכל מקום, להיות בכל מקום שנרצה.

וכן.. אני מבין, זוהי תקופה מוזרה, בדרך מסוימת, כי היינו כל כך מוגבלים. היינו מבודדים והיינו בהסגר על פני האדמה. לא יכולנו "לעזוב את החדר". מישהו נעל את הדלת לפני זמן רב. ואנחנו מחפשים אחר חיים, מנסים להוכיח שיש שם משהו. אבל החיים האלה יבואו קודם אלינו. הם כבר פה. אלה ה-250 אלף תרבויות שהזכרתי.

* * *

תודה לכם. אני מקווה שאנשים שצופים יתרגשו מהחיים, כי משהו באמת יפה עומד להתרחש.

 

הקישו לצפייה בווידאו
כל הזכויות שמורות לדרונבלו מלכיצדק