קטעים מתוך הספר – צמיחה רוחנית – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – צמיחה רוחנית

פתח דבר

אני משמשת ערוץ לאורין, מדריך רוחני ומורה, כבר יותר מעשר שנים. הוא מתאר את עצמו כישות של אור, והוא כאן משום שאנו עוברים תקופת התמרה והתעוררות חשובות. הוא אומר שהוא קיים בממד שבו קיים העצמי הגבוה שלנו, ושחלק ממטרתו הוא לסייע לנו להיות העצמי הגבוה שלנו בחיינו על-פני האדמה.

תמיד חוויתי את אורין כישות חכמה ועדינה מאוד. עצתו לי ולאחרים מסייעת לנו בחיבורנו עם העצמי הגבוה שלנו ועם חכמתנו הפנימית. כשאני משמשת ערוץ לאורין, אני שורה במצב שלו הדומה למצב של מדיטציה, ואני מודעת להדרכתו בזמן שהיא עוברת דרכי.

סאנאיה רומן

  

הקדמה: שינויים על-פני כדור הארץ

ברכות מאורין!

אתם נכנסים לתקופה דרמטית ומרגשת. גל של אנרגיה עובר דרך הגלקסיה שלכם, ומשנה את מהלך כל החיים שבהם הוא נוגע. גל זה משפיע על עצם טבעם של אנרגיה וחומר, בהביאו את כל החומר לרטט גבוה יותר. על אף שהגל רק מתחיל להגיע למישור האדמה, ייתכן שאתם כבר מרגישים את השפעותיו של רטט אור זה. אפשר שאתם מקבלים יותר תובנות, מתנסים בחוויות רוחניות וטלפתיות לעתים תכופות יותר, ומרגישים צורך עמוק יותר להבין את תכלית חייכם וליישמה בפועל. אתם עשויים להרגיש שיש לכם פחות זמן ויותר מה לעשות, שכן גל זה משנה את אופי הזמן.

כמה מאיתנו באו כמדריכים כדי לסייע לכם במשך תקופה מיוחדת זו. מצאנו מידע רב על אודות גל אנרגיה זה; אנו יודעים שהוא אור ושהוא מודע. גילינו שבעבודה עם אור זה ובהתייצבות לצדו, פוטנציאל ההתפתחות והצמיחה הינו עצום.

הנביאים הקדומים שלכם ניבאו גל זה, והמחשבה על התמרה חשובה במשך תקופה זו הוחדרה למציאות שלכם כדי להכין אתכם לקראתה. חלק מהאנשים ראו זאת מראש כתקופה של התפרצויות ושל מהפכים פלנטריים. מהפכים כאלה אינם חייבים להתרחש. הם מסמלים את השינויים הפנימיים שעשויים לחול כאשר מחשבות, רגשות ועמדות בעלי אופי נמוך יותר עוזבים ומוחלפים באלה בעלי טבע גבוה יותר.

אתם יכולים לרכב על גל אור זה ולחוות יותר שמחה, שלווה ואהבה משידעתם עד כה. התחילו לעשות זאת על-ידי כך שתאמצו אל לבכם את צמיחתכם הרוחנית, תתחברו עם העצמי הגבוה ותעבדו עם אור. עשו צעדים קטנים ככל שהדברים מופיעים בחייכם, צמחו בהרמוניה עם הטבע ועם האדמה, ובכך תתייצבו לצד הרטטים הגבוהים יותר שגל זה מביא עמו.

אתם בונים גוף של אור.

אתם מתפתחים במהירות לגזע חדש של הוויות. עקב זרימת האור החדשה והמאסיבית, מתפתח גוף של אור בהילה האנושית. השלבים ההתחלתיים של גוף אור זה נבנים סביב הלב וקצת מעליו, באזור החזה העליון. חלק מכם לוקים בהתקררויות בחזה, בגודש או בדפיקות לב כשגוף האור נבנה באותו אזור. גל האור החדש מציב בפניכם את האתגר לפתוח את הלב, ולהביא את לבכם ה"אנרגטי" ואת לבכם הפיסי לרטט גבוה יותר.

גוף האור שלכם מאפשר לכם להפוך למקור אור קורן. כפי שהאדמה יוצרת בהתמדה את השדה המגנטי שלה, כך, ככל שאתם בונים את גוף האור שלכם, תיצרו אור ועוצמה רוחנית ותקרינו אותם כך שהם שיסייעו לכם ולאחרים להגיע גבוה יותר.

ככל שאתם בונים את גוף האור שלכם, ההכרה האינטלקטואלית שלכם עדיין תהיה חזקה, אך היא תתמזג יותר עם ההכרה האינטואיטיבית. תמצאו את עצמכם נמשכים לדברים יצירתיים, המזמינים אתכם להגיע אל תוך מישורים עמוקים יותר של הווייתכם. תהיה לכם קרבת לב ואחווה הולכת וגדלה עם כל צורות החיים.

אתם מכינים את עצמכם להיהפך לגזע טלפתי, וחלק מהכנתכם הוא להפוך מודעים למציאויות רבות אחרות. אתם מתנסים בשטף קבוע של מידע ובקליטה ממקורות רבים. זה מסייע לכם לפתח איכות של הבחנה בבואכם להחליט מה לקבל כאמת שלכם. כאשר תהיו פתוחים מאוד מבחינה טלפתית, תרצו להיות מסוגלים לברור את מה שנכנס אל תוך שדה המודעות שלכם, לעמוד איתן במרכז שלכם, ולהבין דעות ואמונות שאינן בהרמוניה עם שלכם ולא להזדהות עמן.

באתם לכאן כדי לבנות את גוף האור שלכם וכדי להתמיר חומר לרטט גבוה יותר. אתם מכנים התמרה זו "צמיחה רוחנית". ככל שאתם צומחים, אתם הופכים לעצמי הגבוה שלכם, להוויה של אור. ככל שאתם צומחים, אתם מביאים את האנרגיה הגבוהה והמעודנת של העצמי הגבוה שלכם אל תוך החומר, ומשנים את פוטנציאל התודעה בממד זה.

רבים מכם רגישים מאוד לאנרגיה.

רגישותכם מאפשרת לכם לחוש את האנרגיות הגבוהות והמעודנות יותר שמגיעות, לכוון אותן ולעבוד עמן. אתם התנדבתם לעמוד ראשונים בחזית המובילה של הגל כשהוא נע דרך מישור כדור הארץ, כך שתוכלו למצוא דרכים לצמוח ולרפא את עצמכם, ולאחר מכן לסייע לאחרים כשהם יחושו את השפעתו של גל זה. אפשר שהבחנתם כי בשנים האחרונות היה עליכם לצמוח במהירות, לעבור שינוי גדול, וללמוד הרבה דברים חדשים. ככל שמתחזק גל אור זה, יותר ויותר אנשים יתעוררו למה שאתם כבר חווים. עם התעוררותם, יהיו לכם יותר ויותר הזדמנויות להיות מורים ולשמש מקור של אור.

גלים של תודעה גבוהה יותר מגיעים בזה אחר זה. כל גל יגרום לפתיחה קבוצתית עצומה, ולאחר מכן, עם נסיגתו, תבוא תקופה של אינטגרציה. כל גל של רטט גבוה יותר יהיה גדול מקודמו. השפעותיו יהיו ניכרות יותר, כי מספר האנשים שיוכלו לחוות אותו ילך ויגדל. גלים אלה יגבירו, בין השאר, את שאיפתכם להתמקד בצמיחה הרוחנית ולגלות את תכליתכם הגבוהה. גלים אלה יסייעו לכם בגילוי הממדים הגבוהים יותר של עצמכם ובהשגת מצבי תודעה גבוהים יותר.

כאשר הגלים החדשים מגיעים לראשונה, הם עשויים להיות מורגשים כמערבולת סוערת; הם עשויים לזעזע דברים בחייכם, כך שתוכלו לחולל שינויים שיאפשרו לכם להגיע גבוה יותר. עם כל שינוי שיתרחש, יהיה לכם קל יותר להתרומם ולהיות העצמי הגבוה. ככל שאתם מתואמים עם העצמי הגבוה שלכם, לא תרגישו יותר את הסערה, אלא תהיו מסוגלים להשתמש בעוצמת גלים אלו שירימו אתכם גבוה יותר, וייקחו אתכם אל מטרותיכם ביתר מהירות.

בתחילה עשויים אנשים רבים להתנגד לתזוזות אלו, כי כדי להכיל אותן, יהיה עליהם לשנות באופן מוחלט את תפישת חייהם ואת דרך חשיבתם. חלקם עשויים להרגיש שהם אינם מסוגלים להתמודד עם האנרגיה הגבוהה, ועשויים לנסות להקהות את השפעתה באמצעות אלכוהול או סמים. אחרים עשויים לנסות להיצמד לדרך הישנה, וימצאו שבכך הם מגבירים את המאבק. אחרים עשויים להתנגד על-ידי הטחת ביקורת על הדרכים החדשות או על-ידי תגובה של ספק וחשדנות. יש אנשים שחייבים לחוות רמה גבוהה של מאבק וכאב לפני שהם שמים לב למסרים הפנימיים שהם מקבלים ולפני שהם נשמעים להם. הם יכולים להחליט בכל שלב להישמע למסרים הפנימיים שהם מקבלים ולגדול בדרך של שמחה.

לסירוב להיפתח לרטט גבוה זה ולסירוב לזרום עמו יהיו תוצאות הולכות וגדלות. אם תחום אחד בחייכם תקוע, לא מאושר או לא עובד, זה ישפיע על כל התחומים האחרים בחייכם. לא תוכלו להתעלם יותר מתחומי חיים שאינכם רוצים להתמודד עמם. אם אתם לא אוהבים את עבודתכם, אם יש לכם בעיות ביחסים, או אם אתם חיים בסביבה לא תומכת, זה ידכא את החיוּת שלכם בכל תחום אחר.

לגל חדש זה של אנרגיה תהיה השפעה חזקה על התחומים הברורים פחות וההרמוניים פחות בחייכם. גל חדש זה מוסיף אור לחייכם, אבל אתם יכולים להכיל אור רק במקומות שיש בהם בהירות והרמוניה. תמצאו שהתחומים הבעייתיים יהיו התחומים שיהיה לכם חשוב ביותר לפתור, ומציאת הפתרון תביא לכם את הצמיחה הגדולה ביותר.

התיישרותכם עם גל אור זה יכולה לסייע לאנושות ולאדמה במעבר רגוע ושלו. בכך שאתם חובקים את השינויים בחייכם, מבקשים לצמוח ומשחררים בקלות את כל הדברים שאינם משרתים אתכם יותר, תשפיעו גם על התקדמות האנושות והאדמה. המעבר אל תדר רטט גבוה יותר זה יכול להיעשות מתוך אהבה ושמחה במקום מתוך כאב ומהפכה.

לאלה מכם שנמצאים על נתיב הצמיחה הרוחנית, רטט גבוה זה שמגיע עכשיו לפלנטה שלכם עומד להתאים לכם יותר מכל דבר אחר שהתנסיתם בו בעבר. ככל שאתם מיישמים את השינויים שהמסרים הפנימיים שלכם מדריכים אתכם אליהם, עבודתכם תצלח, תכניותיכם יתממשו, ותקבלו את כל מה שתרצו אשר תואם את הטוב הגבוה שלכם.

השאלה כבר איננה אם תקבלו את מה שאתם רוצים, אלא אם אתם אכן רוצים את מה שאתם מבקשים – כי אתם תקבלו אותו! מה שתבקשו יופיע במהירות הולכת וגדלה, כי חוקי ההתגשמות משתנים, ומתקרבים להיבטים של המישורים הגבוהים יותר. בממדים הגבוהים יותר אתם חווים מידית את מה שאתם חושבים.

מעולם בעבר לא היו נתיבים רבים כל-כך, ואפשרויות והזדמנויות רבות כל-כך לבחור במציאות שאתם רוצים לחוות. ההיבט החשוב ביותר של אנרגיות חדשות אלו הוא ההזדמנות לשמחה, לצמיחה ולחיות. אלה יעזרו לכם להתעורר להוויה הרב-ממדית שהנכם, להתחבר אל התכנית הרחבה יותר של האבולוציה האנושית, ולגלות את החלק שאותו באתם לגלם בזמנים נפלאים ומרגשים אלה של התמרה.

להיות העצמי הגבוה

ככל שאתם צומחים רוחנית, אתם עוברים מסע מופלא של גילוי עצמי. אתם תבינו יותר ויותר את תעלומות היקום ותרכשו כלים להתמרה אישית. ככל שאתם עולים גבוה יותר, חייכם יכולים להיות חסרי מאמץ. כל דבר שאתם צריכים יגיע אליכם כשתזדקקו לו, ועבודתכם היצירתית תניב תוצאות מעבר לכל מה שאתם יכולים לדמיין.

צמיחה רוחנית היא מסע נרחב כמו התודעה. בספר זה אתן לכם מידע וכמה כלים ושיטות שיסייעו לכם לצמוח ביתר קלות ושמחה. ידע זה יסייע לכם להגיע לרמה הבאה, שבה צמיחתכם תנבע כמעט במלואה מהתנסות ישירה במצבים אנרגטיים גבוהים יותר ומהתחברות עם העצמי הגבוה שלכם.

צמיחה רוחנית נותנת לכם את הכלים שיגרמו לחיי היומיום שלכם להצליח, ויביאו לרמות גבוהות יותר ויותר של סדר, הרמוניה, בהירות ואהבה בכל תחום של חייכם. צמיחה רוחנית היא הדבר היחיד החשוב ביותר שאתם יכולים להתמקד בו, אם אתם רוצים חיים מלאי שמחה, שלווה ואהבה.

ככל שאתם צומחים רוחנית, תהיו מסוגלים לראות את התמונה הרחבה יותר של חייכם. כשאתם קושרים את רצונכם עם הרצון הגבוה, תזכו במודעות רחבה יותר לנתיב האבולוציה של האנושות ולחלקכם בו. תגלו את עבודת חייכם ותזכו בכלים להוציאה לפועל. מפעל חייכם יתרום באופן משמעותי לאנשים, לפלנטה, לממלכת החי או לאדמה עצמה. זה יהיה משהו שאתם אוהבים לעשות. אתם יכולים לעשות את מה שאתם אוהבים כל הזמן; עבודתכם יכולה להיות השעשוע שלכם.

ככל שתיפתחו לממדים הגבוהים יותר של עצמכם, תהיה לכם היכולת להסיר את צעיפי האשליה ולראות את העולם דרך עיניו של העצמי הגבוה. תחברו את גרונכם (מרכז ההבעה) עם העצמי הגבוה, ותביעו אמת ואהבה בכל אשר תאמרו. הכרתכם תהיה מוארת ורגשותיכם יהיו הרמוניים כאשר יתמזגו עם אורו של העצמי הגבוה שלכם.

צמיחה רוחנית מסייעת לכם ביצירת יחסים אוהבים. ככל שאתם צומחים רוחנית, תתחברו עם אנשים בדרכים גבוהות יותר. צמיחתכם תאפשר לכם לתת אמון רב יותר, להשאיר את לבכם פתוח ולהגיע לרמות חדשות של שיתוף וקרבה. יהיו לכם קשרים עמוקים יותר ומשמעותיים יותר עם אלה שאתם אוהבים.

מה שרבים מכם מחפשים באחר – חמלה, הבנה ואהבה – תמצאו בראש ובראשונה בקשר שלכם עם העצמי הגבוה. קשר זה יאפשר לכם לאהוב ולטפח את עצמכם יותר, ולהתחבר עם אחרים בדרכים גבוהות יותר ואוהבות יותר.

 אין גבול לצמיחה ולהתרחבות האפשריות לכם.

הארה משמעה להיות מיומן מאוד בהכלת אור ובהקרנתו. הארה אינה מקום שאליו אתם מגיעים כשאתם מסיימים את צמיחתכם והופכים להיות מושלמים. לא משנה כמה גבוה הגעתם, יש מישורים גבוהים עוד יותר שאליהם אתם יכולים להגיע. להיות מוארים משמע שיהיו לכם הכלים והמשאבים לטפל בכל האנרגיות שסביבכם, כך שתוכלו להוסיף בהירות, הרמוניה ואור לכל דבר סביבכם. אנרגיה משתנה באופן תמידי, וכפי שאני ואחרים בממדים שלי יכולים להעיד, אין גבול לצמיחה האפשרית.

יש נתיבים רבים להגיע להארה. בחרו בנתיב שמשמח אתכם ביותר, ושמיושר בקו אחד עם הערכים שלכם. ייתכן שתבחרו נתיב מסוים בזמן מסוים ונתיב אחר בזמן אחר, או שתנסו כמה נתיבים בו זמנית. לכו עם שיטות הלימוד שאליהן אתם נמשכים. אל תרגישו שאתם חייבים לדבוק במשהו שאינו מדבר אליכם, רק משום שאחרים אומרים שזו דרך "נכונה" לצמוח בה. כל אחד מכם הוא ייחודי. סמכו על העצמי הגבוה שיוביל אתכם לתהליכים שמתאימים לכם ביותר.