קטעים מתוך הספר – עוצמה אישית דרך מודעות – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – עוצמה אישית דרך מודעות

ברכות מאורין

אני מזמין אתכם לחקור יחד עמי את היקום שכה מוכר לכם. אנו נחזה בו מנקודת מבט שונה במקצת, בדרך שמאפשרת לו לעטות מימד נוסף, עושר בלתי צפוי. זהו מימד האנרגיה הקיים מסביבכם בכל. ספר זה יאפשר לכם לראות ביתר בהירות את עולם האנרגיה שאתם מתקיימים בו, להבין את מערכת האמונות, את תצורות-מחשבת ההמון, ואת האנרגיות הטלפתיות שמשפיעות עליכם. זהו קורס שמטרתו להביא את הלא-מודע אל התודעה, לרדת לעומק המסתורין של האנרגיות הלא-נראות בתוככם ומסביבכם. רבים הדברים שקיימים מעבר למה שאתם תופסים בחמשת החושים שלכם, ואלה יכולים להשפיע עליכם. ככל שתבינו אנרגיות בלתי-נראות אלה, כך הן יוכלו להפוך למכשיר שיסייע לכם להגיע לאן שאתם מבקשים להגיע.

 להתבונן באנרגיה מקרוב זה כמו להתבונן בחפץ מוכר דרך מיקרוסקופ. אף שזהו אותו העצם, מקרוב הוא בכל זאת שונה. קורס זה ישמש כמיקרוסקופ שיעזור לכם להתבונן באנרגיות הלא-נראות שמסביבכם בפירוט גדול, הוא יעזור לכם להסיט את המיקוד ולהתאימו כך שתוכלו לזכות בראייה מנקודת מבט שונה. זהו עדיין אותו העולם שתמיד הכרתם, אבל כאשר אתם מבינים ותופסים אותו בדרכים חדשות, הוא יגלה לכם את סודותיו.

 אתה יכול ללמוד להכיר את האנרגיות שאתה קולט באופן לא-מודע.

המיקרוסקופ במקרה הזה הוא התודעה שלך, היכולת המולדת שלך למקד את תשומת לבך בכל דבר שאתה בוחר. אינך תופס את העולם רק דרך חמשת החושים הפיסיים; אתה קולט מידע ברצף בלתי פוסק גם ברמה לא-מילולית, ברמה אינטואיטיבית. מחשבותיך הן השער לחישת אנרגיה, ועיניך הפנימיות מספקות את הכלים לשנות את האנרגיה ולעבוד איתה. אתה יכול ללמוד לרפא אנרגיה שלילית, אתה יכול להגביר את יכולת הראייה הפנימית שלך, ואתה יכול לקיים תקשורת טלפתית עם אנשים – לדעת מה הם חושבים עליך וכיצד לעבוד עם המסרים הלא-מילוליים שלהם. אנו נעבוד עם העולם הפנימי שלך. חישת אנרגיה פירושה לשמוע את המסרים שסביבך. אתה לא חייב להיות מושפע ממצב-רוח ירוד של אנשים אחרים. בכל פעם שאתה חש בשלילה, יש בך היכולת לרפא, לעזור לאנשים להתפתח, להגביר את האנרגיה החיובית סביבך ולשנות את אופי מערכות היחסים שלך.

 האדם משול למקלט שיכול לקלוט תחנות רבות.

מה שאתה קולט תלוי במה שאתה מתמקד בו.

במהלך היום משפיעות עליך אנרגיות רבות. אתה גם מהווה תחנת שידור בעלת תדר מיוחד ומערכת חשיבה שהיא ההכרה שלך. הדרך שבה אתה תופס את מחשבותיך במהלך היום, שופט אותן ומגיב אליהן, מקרקעת אותך למציאות ומהווה את הבסיס שעליו מציאות זו נוצרת. כאשר אתה לומד להכיר היטב את המציאות שלך, אתה יכול לעזוב אותה, שכן קיימות מציאויות רבות שאתה יכול להיכנס אליהן לאחר שהכרת היטב את בסיס האם שלך. אתה בעל זהות גדולה יותר ממה שאתה יכול לדמיין; אתה יכול לפרוץ את גבולות זהותך הנוכחית ובכך להתנסות בחלק גדול יותר מהעושר שהוא אתה.

בהיותך דומה למקלט, אתה יכול להתכוונן לתחנה ולקלוט כל מידע שתרצה בו. יש לך כושר טלפתי; אתה מקבל ושולח מסרים כל הזמן. בספר זה תוכל ללמוד כיצד לשלוט על המסרים שאתה קולט, לבחור במה שאתה רוצה לשמוע ולשחרר את השידורים שאינך רוצה לקבל. תלמד כיצד להתכוונן לאנרגיות של אנשים אחרים, לסייע להם ולרפא אותם, ולבוא ממקום של הבנה גדולה יותר. אם רצונך להצליח, אם רצונך להתנסות בשלווה ואהבה גדולים יותר בינך לבין אנשים אחרים, אם רצונך לצאת מהאנרגיות הדחוסות ולהתייצב באנרגיות מעודנות יותר, אתה יכול ללמוד כיצד לעשות זאת. אתה יכול ללמוד לזהות את המחשבות והרגשות של אחרים שאינך רוצה להתכוונן אליהם, לחסום את השידור שלהם ולהתקשר במקום זאת לאנרגיות הגבוהות של היקום. תלמד לפתוח את האינטואיציה שלך, אותה היכולת לחוש ולהבין אירועים ברמה עמוקה יותר, ולהיפתח ולקבל הדרכה ותשובות לשאלותיך.

בספר זה המידע והמושגים מוצגים כך שיעזרו לך להיפתח לרובד עמוק יותר של הווייתך, שיעוררו את הזיכרון של ידע זה ועוד ידע רב שבעצם שוכן בתוכך. מאחורי המלים אתה עשוי לחוות את האנרגיה שלי, והיא תעזור לך להוציא את הידע הטמון בתוכך, לעורר חלקים שלך ששהו בתרדמה. בחלקים אלה של עצמך אתה פוגש לעתים קרובות במצב החלום. יש ביכולתך להעלות אותם לתודעה הערה, הרגילה.

האנושות כמין מתעוררת ליכולות חדשות רבות. יכולות אלו הן חלק מהמסע האבולוציוני של האדם. ההילה האנושית – אותה אנרגיה המקיפה את הגוף – נמצאת בתהליך מתמיד של התפתחות. התפתחות זו מביאה עמה את היכולת לחוש מה שפעם היתה אנרגיה בלתי-נראית. אנרגיה זו ניתן עכשיו להכיר, לפרש ולכוון; מה שהיה פעם לא-נראה ולא מוכר ניתן עכשיו לראות ולדעת.

 מרכזי האנרגיה שלכם נפתחים.

מתגברת יכולתכם להיות ערים לאנרגיות שעד כה היו בלתי-נראות לכם, ולהיות מושפעים מהן. אתם יכולים ללמוד כיצד להשתמש בחושים חדשים אלה. אלה חושים שכבר מתעוררים ונוכחים בתוככם, אחרת לא הייתם נקראים למידע הזה. אני פועל כמדריך, כמי שבעבר פעל בתחומי האנרגיה שאתם עכשיו מתחילים לגלות. ככל שהאבולוציה תגשים את ייעודה, דברים כמו טלפתיה, ידיעה מראש, היכולת להתחבר להמצאות מדעיות חדשות, גילויים חדשים של ידע והתגברות הקשר עם התודעה האוניברסלית ייהפכו לדבר של יומיום. התעוררות האדם היא תהליך ההתוודעות לממלכות האנרגיה הגבוהות. עכשיו מתאפשר לרבים ללמוד את מה שבעבר היה אפשרי למעטים בלבד. המודעות, שפיתוחה דרש בעבר שנים רבות של אימונים בטכניקות מיוחדות ובמדיטציה, נגישה היום לרבים ללא שנים רבות של הכנה מיוחדת. המסע האבולוציוני כרוך בהתעוררות התודעה ובקורס זה אעזור לכם לגלות, להבין ולהזין את ההתעוררות שכבר נוכחת בתוככם. אם אתם נמשכים למידע זה, כי אז אתם בוודאי מפתחים את היכולות המולדות שלכם ומתנסים בהן. אתם יכולים להשתמש בהן על מנת לפעול באופן יעיל יותר בעולם היומיום שלכם, כשאתם באים מתוך העצמי הגבוה שלכם ויוצרים שינויים מידיים בחייכם.

 רבים מכם גדלו כילדים מאוד מודעים ורגישים.

רבים מכם גדלו בסביבה שתכופות דומה היה שלא ניתנת להסבר, במצבים שנדמה היה כי אינם מתאימים למי שהנכם. אחדים מכם הרגישו שונים מהסובבים אתכם, כאילו היה ברשותכם מימד מודעות מוסף שלא היה בידי האחרים. רבים מכם חשתם שאתם רגישים מבחינה רגשית ונראה היה שהם מאוד מושפעים מדברים שלא הפריעו לאחרים. לעתים קרובות לא ידעתם מי אתם ומי הם האנשים האחרים. משום שהייתם רגישים מבחינה רגשית והייתם טלפתיים, אפשר שלקחתם על עצמכם את רגשותיהם של האחרים וחשבתם כי הם שלכם.

רובכם עדינים, אוהבים ורגישים, רוצים לפתח את כוחכם האישי בדרך שמכבדת אתכם ואת האחרים. לרבים מכם היתה ילדות כואבת, ולא הבנתם כיצד לטפל בנוקשות או בשלילה שהיתה נוכחת בסביבתכם. תכופות קרה שלא הכירו במי שאתם – הוויה של אור ואהבה המבקשת הזדמנות להפיץ את אותו שפע של שמחת הרוח. אתם המפתחים עכשיו "חוש שישי" זה, נמצאים על נתיב צמיחה מואץ, ועליכם לגלות את ייחודיותכם ואת כישוריכם.

 ככל שאתם נפתחים, חשוב לפתח חכמה,

לשחרר כאב, ולהתעלות מעל לשלילה.

כאשר אתם מתחילים לבוא במגע עם האנרגיות העדינות הבלתי-נראות של היקום, ולפרש אותן, אתם מפתחים את הכושר להבחין לאיזה מהאנרגיות לאפשר שייהפכו חלק מכם ואיזה מהן לשחרר. אני אראה לכם כיצד לא להיות מושפעים מהכאב ומהשלילה שבאנשים אחרים, כיצד לעזור לעצמכם ולאחרים להתעלות מעליהם, ואיך לגעת בעצמי הגבוה שלכם ולתקשר איתו. ככל שאתה מתוודע יותר למה שאתה חש, יש בידך גם הזדמנות להפוך יותר ער לעצמי הגבוה שלך ולהדרכה שנגישה לך מהרמות הגבוהות יותר של היקום.

אתה יכול להיפתח לתודעה הרחבה יותר שלך, לנוע לממדים ולתחומים שטרם נחקרו, לראות את עצמך בדרך פתוחה ורחבה יותר. אתה יכול ללמוד להבין ולהיווכח במי שאתה באמת, ואתה יכול להתחיל למצוא תשובות לשאלות כמו "מדוע אני כאן?", "מהי משמעות החיים?". ככל שאתה חוקר אנרגיות עדינות אלה ומתעורר אליהן, ייפתחו לפניך דלתות רבות ועולמות חדשים רבים המחכים להתגלות.

אני מזמין אותך לחקור את הווייתך הרחבה יותר, אני מזמין אותך להשתמש ברגישות שלך כדי להיוודע לתפארת של מי שאתה. בוא עמי. גלה את ההדרכה הפנימית ואת העצמי הגבוה שלך כאשר אנו עוברים יחד בממלכות הגבוהות של היקום.

באהבה ואור,   אורין.

להביא את הלא-מודע לתודעה

יש בכך את כל הכלים שאתה צריך כדי להיות מה שאתה רוצה להיות. בזמן שאתה לומד לחוש אנרגיה אתה יכול גם להעלות את רמת האנרגיה שאתה חווה. כאשר אתה הופך מודע לאנרגיה שמסביבך, אתה יכול להבחין מתי האנרגיה שלך גבוהה ולעדן אותה עוד יותר. זה יאפשר לך לפתח את התמונות שבהכרתך ולמקד את כוונתך כך שתהיה ברור יותר, שתגיע גבוה יותר, שתתרחב ושתתפתח.

כשאתה מבקש משהו מהיקום, חשוב להיות פתוח למה שיבוא, כי היקום ייתן לך אותו בדרך המהירה והיעילה ביותר שאפשר. אפשר שיהיה עליך לוותר על גישות או תמונות מסוימות לפני שתקבל משהו, ולכן אתה תיצור מצבים שבהם תוכל לשחרר גישות או תמונות אלה. אם אתה מוכן להגיע גבוה יותר, זה הזמן לשחרר כל תמונה שיש לך אודות הדרך שבה תגיע לשם.

אתה יכול להתפתח מהר יותר כאשר אתה מביא את הלא-מודע לתודעה, כי ההכרה המודעת היא האור שמפתח את הלא-מודע. בשום פנים אין אתה מונע על ידי דחפים סמויים או תכנות לא-נודע. ניתנה לך היכולת להתבונן פנימה ולמצוא תשובות.

כדי להביא את הלא-מודע להיות מודע, התמקד במציאת האור שבכל מצב. תמצא שהתשובות באות ללא הצורך בניתוח שכלי או במחשבה. אם אתה רוצה תשובה, דמיין שאתה נושא את המצב בידיך. דמיין אור המציף את הדימוי של אותו המצב ואז שחרר אותו לידי העצמי הגבוה שלך או לידי ישות גבוהה יותר ביקום.

 אין אתה נתון לחסדיהם של דחפים סמויים או תכנות לא-נודע.

ניתנה לך היכולת להתבונן פנימה ולמצוא תשובות.

אם אתה מבקש תשובה, כל שעליך לעשות הוא לבקש, ואז להיות קשוב. יש כמה דברים שעומדים בדרכך להקשיב, ואחד מאלה הוא התמונה שיש לך לגבי מהי מציאות וכיצד היא פועלת. הפרעה אחרת היא ההכרה שמפטפטת ללא הרף, שממשיכה לחשוב כאשר יש לך צורך לנוח או צורך לחשוב בדרך אחרת.

להביא את הלא-מודע למודע הוא האתגר של כל מצב שתמצא בו את עצמך. אם אתה מרגיש שקרה משהו שאינך מבין אותו, אתה כבר משקיע זמן רב בכוונה לפתור אותו, לנתח אותו ולדעת אותו. בכך אתה שולח קרן של אנרגיה החוצה אל היקום. התשובות מיד מתחילות לשדר אליך חזרה. אם אתה דרוך בציפייה לתשובה מסוימת או לתשובה שתתקבל בדרך מסוימת, קשה יהיה לתשובות חדשות ומרחיבות לחדור אליך. קח כל שאלה שאתה מבקש עליה תשובה והפסק לחשוב עליה למשך שבוע. ברגע ששאלת את השאלה, חשוב לשחרר אותה. אם היית יכול לקחת נושא ולא לחשוב עליו, ואפילו למשך יום אחד, היית מוצא אנרגיה חדשה לחלוטין מסביב לאותו המצב.