קטעים מתוך הספר – משפחת האור – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – משפחת האור

הקדמה

במשך עשר שנים, קבוצה של ישויות רב-ממדיות – הקוראות לעצמן הפליאדים – מיזגו והטמיעו את האנרגיה שלהן באחותי ברברה ויצרו מערכת יחסים ייחודית ומרתקת. עירוי האנרגיה הפליאדית אל תוך החיים של ברברה, שלי ושל אינספור אחרים, מציין שינוי. נוסף לזאת, עם ההצלחה של שני הספרים הראשונים של הפליאדים, "מבשרי השחר: מסרים מן הפליאדות", ו"אדמה: מפתחות פליאדיים לספרייה החיה", ברברה ואני מצאנו עצמנו לעתים טובעות בשפע הדואר שקיבלנו. במשך השנים הגיעו אלפי מכתבים מאנשים בכל רחבי העולם, ובאמת ובתמים נדהמתי לראות את התגובה העמוקה והרצינית לשיעורים הפליאדיים. אנשים כותבים ומביעים הכרת תודה: לפליאדים כמובן, על הלימוד שהם מביאים, ולברברה על שהיא מקבלת, מפיצה וחיה את השיעורים הללו.

הכותבים מספרים שהם מרגישים יותר כבני הגלקסיה מאשר כבני אנוש, ורבים העידו שהם מרגישים קשורים למערכת הכוכבים הנקראת פליאדות, ולתדהמתנו, שוב ושוב חזרו הדברים, "אני יודע/ת שאני שייך/ת למשפחת האור". הפליאדים אומרים כי בני משפחת האור הם פורצי מערכות הנוסעים בזמן למערכות הזקוקות לשינוי ועוזרים לקדם את קריסתן. כה שגרתית נהייתה ההכרזה מצד כותבי המכתבים כי הם ממשפחת האור, עד שברברה ואני התלוצצנו ואמרנו שביום מן הימים נקרא לאחד הספרים "משפחת האור".

הספר החדש שונה משני קודמיו בכך שהפליאדים מתקשרים בו כל פרק (ללא עריכה משמעותית מצדנו). כוונתה של ברברה היתה לבצע את התקשורים לספר בתאריכים מבשרי טוב כגון מולד הירח וירח מלא, ולקבל מן הפליאדים את כל החומר הדרוש לספר עד ליום שוויום האביב בשנת 1997. הישיבה הראשונה שלנו נערכה בערב חורפי באמצע ינואר בביתה של ברברה. חברותינו סוזן ורוז יחד איתי, שימשנו כמחזיקות או כשומרות התדר בשעה שברברה תקשרה את הפליאדים.

כאשר הפליאדים נכנסו למציאות שלנו בפגישת העבודה הראשונית על הספר, הם היו מרוצים עד בלי די לראות שהתהליך יוצא סוף סוף לדרך. המעשה הראשון שלהם היה לבקש מכל אחת מאיתנו, הנשים, לפנות לכוכב השביט היילי-בופ, שבאותה העת נמצא בסימן גדי ועדיין לא נראה בשמי הלילה שלנו. הם אמרו, "שוו בנפשכן כיפה או בועה ענקית – מפל שוצף של לחות רעננה – כמו תמצית נוזלית של ריפוי. אתן טובלות באור שמש, ובאותה העת ניתזים עליכן רסיסים ממפל האנרגיה המקיף אתכן. ראו את עצמכן שוכבות בשמש, רגועות לחלוטין, כאשר בועה ענקית – כדור של אור נוזלי – מקיפה אתכן. המשיכו לראות את הדימוי הזה ובאותה העת צרו קשר עם היילי-בופ". הם ביקשו מאיתנו לדמות זאת, כך שנוכל להקרין אל כוכב השביט משהו על מי שאנחנו ובעת ובעונה אחת לשמור על תדר פתוח. פגישות העבודה הראשונות על הספר פוזרו על פני עונת החורף, ובכל פעם שהתכנסנו, דנו במידע מן הפגישה הקודמת, בעוד ברברה עורכת טקס ופועמת בגונג שלה. אחרי הקריאה לאנרגיות, סוזן, רוז ואני היינו תמיד מצטנפות על הספות בעוד הפליאדים טוו את סיפוריהם לכלל פרק נוסף בסיפור.

אם במקרה פגשתם באנרגיה הפליאדית, הרי ידוע לכם שהיא שם נרדף לשינוי. שינוי זה הוא כוונון ברמת התדר והוא דורש כי השינוי יחול מבפנים. לעתים קרובות שינוי הוא דבר לא צפוי והפליאדים אמרו, "הדרך שבה אתם מתמודדים עם תוהו היא מבחן ליכולת שלכם להתפתח ולהשתנות – שינוי יוצר התנסויות חדשות, ובאורח זה אתם לומדים". כל אחת מאלה שהיו מעורבות בשלב הראשוני של יצירת הספר מימשה לעצמה אתגר, הריקוד האישי שלנו עצמנו עם תוהו ושינוי. רוחות השינוי שלי נשבו לעברי במלוא עוצמתן כחודש אחרי תחילת התקשורים לספר. …

קרן מרסיניאק.

שערים בזמן

אנו משתפים אתכם בנקודת המבט שלנו מסיבות רבות. מכדור הארץ נראה ביתנו בפליאדות כאילו הוא נמצא הרחק, לא יותר מנקודה זעירה ומצבור של אורות מנצנצים. אנחנו שבע, אם כי היו שאמרו כי אנו שמונה וכי האדמה היא אחת מאחיותינו, חלק מאוצר הידע שלנו. כפי שהראו לנו הרשומות שלנו ואבותינו, נראה כי יש אמת בדבר. אתם קשורים אלינו בשושלת יוחסין עתיקה עד מאוד.

כמשפחת האור, ניתנות לכם הזדמנויות רבות: באפשרותכם ליצור קשרים דרך הזמן כהוויות רב-ממדיות; אתם יכולים ללמוד כיצד להניע את חוגת התודעה שלכם. אף כי לכף היד יש הרבה אצבעות, היא מחוברת למשהו גדול יותר. כמשפחת האור, האתגר שלכם הוא לחשוף את הגוף הבלתי נראה שאליו אתם מחוברים. כל האנושות מחוברת באופן זה, אולם אתם אינכם רואים זאת. אנשים רבים חושבים כי אינם אלא צורה פיסית מוצקה ועל כן מחפשים רק את מה שתומך בגופם הפיסי. אתם מאמינים שאבותיכם היו נתונים במאבק מסוג כזה. אולי הסיפורים שסיפרו לכם על העבר אינם נכונים לגמרי. ייתכן שאבותיכם, השושלת המשפחתית שלכם, תפקדו על רמה גבוהה בהרבה ממה שאתם מסוגלים אפילו להעלות בדמיונכם. ודאי שהם חיו בתקופה פחות טכנולוגית במושגים שלכם, אם כי שלטון העריצות היה רוֹוח באותה המידה.

תמיד התנהל קרב על המוח האנושי, אולם הקרב רק משקף מאבק נרחב יותר המתרחש ברב-מימד, ושם נערך קרב על הנשמות שלכם. סיפורי הנוצרים מספרים על השטן והמשיח, בן האלוהים שבא להושיע אתכם, ואם אינכם בעלי מחשבה מהירה דיה כדי להטיל ספק בסיפורים הללו, אתם תאמינו כי חייבים "להושיע" אתכם. כפי שכבר ציינו, אתם נמצאים בדילמה הזו, קריסת הציוויליזציה שלכם, כיוון שוויתרתם על החופש לחשוב, להבחין ולהחליט מה אתם רוצים. הקריסה מתרחשת גם מפני שאתם פוחדים להרגיש. הרגשות שלכם הם עצומים וכל-יכולים, אך עבור רבים מכם הם מקור לבושה. אולם הרגשות שלכם הם אשר עוזרים לכם לדעת בוודאות מה הם הערכים החשובים לכם.

כדי לדעת מה אתם רוצים בחייכם, מה הם הערכים החשובים לכם כבני אדם, יהיה עליכם להטיל ספקות ב"ממסד". הממסד גומל לכם בעין יפה כאשר אתם נוהגים בהתאם למסרים ולחוקים שלו: אתם קופצים כשהוא מצלצל, מסכימים ללא הרהור לשחק את המשחק שלו בעבור משכורת, חופשה, יוקרה ומעמד. שיתוף הפעולה גורם לכם לזנוח את היכולת לחשוב עבור עצמכם. מבחן כגון זה הוא מבחן כוח, על כן נבחן כמה מהיבטיו החיוביים – והלא כל כך חיוביים – של הכוח, כיוון שלא ניתן להתחמק מן הכוח. חלה שחיקה בערככם ובכוח שלכם. אולי נאמר לכם כי יש בכם פגם, או כי האלים צריכים להתערב ולהשתדל למענכם. ובכן, האלים, אלה שריקודם בשׁחקים מרקיד עתה את היקום כולו, עומדים להופיע בכל מקום במשך חמש-עשרה השנים הבאות, ואלים אלה עשויים להציע "להושיע" אתכם באמצעות הטכנולוגיה שלהם.

לכן, כאשר אתם שואפים להבין את האבסורד של הימים האלה, חפשו את מה שחשוב, בכך שתיישמו את הערכים שלכם עצמכם. זהו אחד המסרים החשובים ביותר שיש לנו עבורכם. דמה של שושלת היוחסין שלכם הוא עשיר. חשבו על המילים שלנו במשך כמה רגעים, ואז הפכו בשאלה הזאת: "מה עשוי להימצא בגנים שלי?" דמיינו מחשב עם מאגרי מידע מאוחסנים בזיכרון. אם לוחצים על הכפתור הנכון, מתקבל מצבור נתונים עצום; אולם המחשב מכיל רק מידע שהוזן לתוכו. מבחינות רבות, אתם מתקדמים בהרבה מכל מחשב שאי פעם תיצרו במציאות התלת-ממדית. אתם עשויים מחומר ביולוגי חי, בעלי שושלת מפוארת, מסוגלים לקיום ללא רבב. עם זאת, דרושות כמה התאמות כדי שתיכנסו לפעולה, דרושות כמה תובנות המובנות לבני אנוש רק לעתים נדירות.

במקום ליישם כלים הדרושים למחייתכם, פותיתם להתרחק מן הצדדים בעלי הערך הרב ביותר שבכם. טמנו לכם פיתיון והערימו עליכם. לפי ההיסטוריה שלכם נראה שהיה עליכם להיאבק עבור חירויות רבות ולהילחם על הזכות לחשוב. למעשה, חלק גדול מן הרודנות שהתקיימה בחלקו המערבי של עולמכם נועדה לפקח על הפצת הידע. בין מעלימי הידע הגדולים ביותר היו ארגוני הדת בעולמכם. על מנת לשמור על כוחם, הם אישרו השתלטות על אדמות, כספים, יצורים חיים וספרות. אלפי בני אדם הועלו על המוקד וספריות רבות ועתירות ידע הועלו באש כדי למחות כליל את הסודות.

מה היו הסודות שארגוני הדת היו כה להוטים למחות? מדוע ההיסטוריה שלכם מלאה בצלבנים ומיסיונרים הנוסעים ברחבי העולם? האם שליחותם היתה להציל את עובדי האלילים כפי שסופר לכם? ייתכן שסיפורים מעניינים יותר מסתתרים מאחורי המבצעים הללו. האנרגיה שאנו מביאים מאפשרת לנו לחלוף על דפים בזמן, המתרחשים לפני ואחרי רגע ההווה שלכם. אלה אינם אותם הדפים שניתן למצוא בספריות, הלא שרופות עדיין, בעולמכם; כל הספרות שעוד נמצאת בהן, מכילה אך בקושי שמץ מן האמת. היא מכילה את מה שהמנצחים רוצים שתדעו, את מה שבעלי הכוח רוצים שתאמינו בו. מניפולציות ומרמה, רצח, בגידה וכפירה, כובסו ונצבעו מחדש, או נעשו כה משמימים מתאריכים ועובדות, עד שההיסטוריה שלכם נקראת כגיבוב מילים משעמם וחסר פשר.

כדי להכיר את עצמכם באמת, תחילה עליכם לקחת נשימה עמוקה ולהיות מודעים לגופכם: היו מי שאתם, וכך תגלו כי אתם מלאי חיים ונמצאים כאן כדי לחיות. כעת הפעילו את דמיונכם כדי לראות את אבותיכם: הורים, הורי-ההורים, הוריהם וכך הלאה, חזרה בזמן; האם תוכלו למצוא סוף לשושלת הדם שלכם? אילו מצאתם לה סוף, לא יכולתם להיות, הלא כן? ובזמן שאתם הופכים בשושלת שלכם, דמיינו את דם אבותיכם ואת הצפנים הגנטיים המצויים בגופכם ברגע זה ממש, הגנים שאנו טוענים כי ערכם כה רב. במהלך הזמן, מהו שעבר בגנים שלכם? עד כמה אחורנית בזמן אתם מסוגלים להשיג בדעתכם?

כשאנו מעבירים אנרגיה אליכם ואל עולמכם, האם אתם יכולים לתאר לעצמכם כי לנו יש ספר שהגישה אליו פתוחה בפניכם? הפעילו את הדמיון והרשו לעצמכם לחוות את הרב-ממדיות האמיתית של הווייתכם, בשעה שאתם קוראים את המילים ובאותה העת מתבוננים במציאויות הנוצרות מלב הווייתכם. קולנו מגיע מכיוונים וממקומות רבים ודובר אל חלקיו הרב-ממדיים של העצמי שלכם. אנו מציעים לכם מטעמים של ידע, אמיתות שתעוררנה אתכם להמשיך, כדי שתוכלו לשוב ולארוג את זיכרונותיכם ולדעת את שאירע על פני האדמה מתוך זיכרונכם האישי.

כל ההכשרה שקיבלתם במשך אלפי השנים האחרונות אינה בדיוק עוזרת לכם במשימה זו. לפני מעל אלפיים שנה, נפוצה על פני האדמה תקופה נוספת של הזדמנויות, תקופה שבה חילוף העונה היה מעבר מעידן לעידן. היה זה עידן דגים, וכתמיד, משפחת האורהיתה שם כדי לקבל את פניו. העידנים מסמנים את תחילת העונות, ולכל אחד טעם וניחוח משלו; למעשה, העידנים מגדירים את זירת הפעולה העתידית.

בחשכת ימי הביניים ובמאות הפותחות את עידן דגים, בייחוד בחמש מאות השנים הראשונות, נפוצו בוּרוּת ובלבול ניכרים. ספרים בעלי חשיבות, כמו הברית החדשה, ניסוחם הסתיים רק לאחר כמה מאות שנה בעידן זה. כתות שונות התגבשו אז והתנצחו: האל של מי הוא האלוהים ובאיזה ספר נמצאת האמת. אם תניחו לעצמכם להתוודע אל תאי הווייתכם ולהינשא אל דרך תפישה שונה, אולי תוכלו לזכור כיצד זה היה. הבגדים היו שונים, צבעי הצמחייה היו חיים יותר והשמים ממעל היו קרובים, הושט ידך וגע בם.

היה זה עידן שונה, השקט שרר על פני הארץ באופן שכיום, בכדור הארץ של סוף המאה העשרים, אינכם מכירים. עולמכם רווי רעשים ורוחש אנרגיה אלקטרונית גם כאשר אתם נמצאים בלב השממה. הדלקתם את עולמכם ושוב אינכם יודעים שקט מהו. אולם חלקים אחרים של העצמי שלכם מכירים את השקט, ואילו אנו דוברים אל כל חלקי העצמי שלכם, בשעה שעיניכם קוראות את המילים ומוחכם קולט את הרעיונות שאנו מעבירים.

עם הנץ עידן דגים, נשלחו במתכוון נשמות רבות להיוולד. משפחת האור הגיעה כמובן, כדי להצית ולחשמל את עידן דגים, להטביע בו חותם, להפעיל ולהניע אותו, להניח יסודות. בעיני אחדים, עידן דגים מתאפיין כעידן של הארה ולהט גדולים, עידן של סליחה וחיבור עמוק ליקום. אנו מבקשים מכם להביט לאחור ולראות: האם זהו מה שהתרחש במשך אלפיים השנים האחרונות? עם התקדמותו של כל עידן, אתם עשויים להיות מעורבים במה שעומד לבוא, ואתם עשויים גם – בכל עידן, בכל גלגול ובכל מקום בקיום – לשכוח את עצמכם.