קטעים מתוך הספר – לחיות מתוך שמחה – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – לחיות מתוך שמחה

ספר זה, לחיות מתוך שמחה, "ניתן" לי בשעה שהייתי במצב של שלווה ותודעה מורחבת, ממקור של חכמה שאני קוראת לו אורין. קיבלתי חומר זה בסדרת ישיבות מדיטציה לאורך כמה חודשים. מצב השלווה שחוויתי דומה למה שכולנו חווים ברגעים של חיבור לעצמי הגבוה שלנו, בעת התבוננות בשקיעה מרהיבה, אולי בזמן תפילה, או כאשר אנו חובקים ילד קטן. לכולנו היו רגעים בחיינו, במיוחד בעת משבר, כאשר הפכנו לפתע מודעים לתשובות או לפתרונות שקודם לכן נראו לנו בלתי סבירים. כולנו התנסינו במצבים בהם פעלנו מעל ומעבר לרמת החכמה, הכוח והאומץ הרגילים שלנו. יש אנשים שמייחסים רגעים כאלה של תודעה מורחבת לעצמי הגבוה שלהם, אחרים מייחסים אותם להדרכה רוחנית. יש שמכנים רגעים אלה של השראה בשם תקשור, אחרים מכנים אותם מתנת נבואה, ואחרים מתייחסים אליהם כאל חיבור עם ההכרה הקוסמית. אני קוראת למקור ההדרכה הרוחנית שלי בשם אורין. אני חווה אותו כמורה-מאסטר, אוהב, חכם ורגיש, תמיד חיובי ומלא חמלה.

אורין ואני מזמינים אותך לקרוא ספר זה בזכות החכמה שבו, ולא משום ההתייחסות למקורו. מצא בו את זה שמהדהד עם האמת שבך.

במשך תהליך העברת הספר שירתתי בכך שהייתי שקופה, עד כמה שאפשר, כדי לאפשר לחכמה זו לזרום דרכי בלי לערב בה את אמונותיי או לצבוע את המידע במחשבותיי.

ספר זה יכול לסייע לך לשחרר את לבך ולהתרחב לתוך הפוטנציאל הגדול יותר, שהוא זכותך המולדת. זהו ספר המיועד למי שמעריך רעיונות חדשים לפי המידה שבה רעיונות אלה מאירים את חייו.

בספר זה, אני מזמינה אתכם לרומם את רוחכם, להצטרף אלי, וביחד לבחור בשמחה ובשחרור ממאבק; לבחור להיפתח לפוטנציאל שלכם לעוצמה אישית ולהתמרה רוחנית.   סאנאיה רומן

ברכות מאורין

ברכות מאורין, לכם, הבאים ללמוד את הרמות הגבוהות של הידע. ברגע שאתם מגיעים לשליטה ברמות אלה, הופכים חיי היומיום לפשוטים יותר, ואז האתגר הוא להגיע אפילו יותר גבוה ולהישאר שם ביציבות. בשלב הראשון אתם תהיו מבקרים בממדים אלה; אחר כך תהפכו לתושבים. אני לוקח אתכם לשם כדי שתוכלו להפיץ את המידע; כי הרי אתם, המתלמדים היום, תהיו המורים של מחר, ובבוא הזמן יהיו לכם תלמידים משלכם. ככל שיתפתחו מידות החכמה והחמלה שלכם, כן יחפשו האחרים, באופן טבעי, את חוות דעתכם ואת עצתכם.

אני מדבר אליכם כדי לסייע לכם להגיע למצב תודעה והוויה חדש, רחב יותר, שיאפשר לכם להיות בין המנהיגים של העידן החדש. שכן תמיד יהיה מי שיפרוץ קדימה, שיהיה החלוץ שיעז ללכת בראש. האתגר שאני מציב בפני כולכם, הוא להיות בין הראשונים שיגיעו אל רמות חדשות אלה של תודעה והכרה. חכמה זו, כאשר תקראו ותספגו אותה, תיראה כאילו ידעתם אותה מאז ומתמיד. אתם עשויים להיווכח, כי כל דבר שאתם לומדים, אתם משתפים בו את האחרים, נוסף לשימוש שאתם עושים בו להבנתכם ולהדרכתכם האישית.

בזאת אני קורא לכל מי שנמצא עכשיו על כדור הארץ כמורה וכמרפא, לכל מי שמבקש להיות הראשון לפסוע קדימה מתוך מחשבת ההמון המקובלת, לכל מי שמוכן ללכת מעבר למציאות ידועה זו ולהיכנס לתוך ממלכות אחרות של אור ואהבה. אסייע לכם להגיע לנשמה שלכם ולמודעות הגדולה יותר שלה, ואעזור לכם לגלות את השמחה שמצפה לכם כאשר אתם מתבוננים בעד חלונות הנשמה שלכם. שמחה היא עמדה; זוהי הנוכחות של אהבה – אהבה לעצמי ולאחרים. היא נובעת מתחושה של שלום פנימי, מהיכולת לתת ולקבל, ומההערכה לעצמי ולאחר. זהו מצב של הכרת-תודה וחמלה, תחושה של קשר לעצמי הגבוה שלכם.

בספר זה תלמדו כיצד ליצור סביבה מזינה ותומכת, שבה רוחכם יכולה להיפתח ולהתגלות. אנסה לעזור לכם להכיר את הנתיב המיוחד לכם ואת התכלית הגבוהה שלכם, ואראה לכם כיצד להיפתח אליהם. ספר זה מוקדש לעזור לכם לראות מי אתם באמת, להראות לכם כיצד לעלות על נתיב השמחה והאור. הכלים שספר זה מכיל יכולים לאפשר לכם לחיות חיי רגיעה, ואני מחייך באהבה כאשר אני אומר רגיעה, שכן את אותם המצבים שאתם עכשיו רואים כקשים, תוכלו תוך זמן לא רב לתפעל בחן, אבל האתגרים שעכשיו יבואו יהיו נפלאים.

זהו קורס בחקירת העצמי הגבוה שלכם. יש מצבי הכרה רבים שאתם מתנסים בהם, אבל אינכם נותנים עליהם את הדעת. אתם יכולים להיות מודעים לרמות מידע ותודעה גבוהים אלה מתוך כך שתתמקדו בהם. אתם יכולים להתנסות בידע ובחכמה אמיתיים. אסייע לכם לחקור את יכולתכם להקשיב להדרכה שבאה מהנשמה שלכם, ולהרחיב יכולת זו. תלמדו להתחבר לכל מידע שקיים ביקום היכול לסייע לכם. כל אחד מכם שנקרא לספר זה, יכול להוות ערוץ של ריפוי ואהבה. כל אחד מכם נמצא על נתיב של שירות פלנטרי ובתהליך של התפתחות אישית מואצת. אתם מבטאים זאת בדרכים שונות, כמו ריפוי באמצעות ידיכם, שיתוף בידע באמצעות דיבור או כתיבה, שעשוע והפצת אור ואהבה לסביבתכם.

קיימות מציאויות רבות, והייתי רוצה להוביל אתכם אל תוך כמה מממלכות האהבה, השמחה והחכמה הגבוהות והעדינות יותר. אני מבקש כי בזמן שאתם קוראים ספר זה, תמתחו את מחשבתכם ותיפתחו לרעיונות חדשים שכרגע אינם מקובלים על ההמונים. ככל שתתרחב התודעה האנושית, יגיעו יותר ויותר אנשים לרמות חדשות של אהבה. מושגים אלו יהפכו לתפישות מקובלות תוך מאה שנה.

אתם מפרים את העולם בתצורות-מחשבה חדשות.

אני מזמין את כל מי שמוכן לקחת חלק בשינוי העומד לבוא. רבים, כמוני, קוראים לכם לפעול. דמיינו שאתם חלק מקבוצה רחבה יותר, קבוצה שמתכנסת כדי לחקור את התודעה, להפרות את היקום ברעיונות החדשים שמתעוררים. רעיונות אלה אומרים שהיקום ידידותי, שהיקום שופע, ושאתם יכולים לחיות במצב של שמחה ואהבה. כאשר אתם תורמים את מחשבותיכם הגבוהות ל"אווירה הכללית", אתם יוצרים רעיונות שיסייעו לאחרים לאהוב את עצמם יותר.

מי אני

רבים מכם שאלו, מהו מדריך? מי אנו? מה מטרתנו? אני, אורין, מורה רוחני. אני מתקיים במערכות מציאות אחרות, מלבד אלה המבוססות על העקרונות והחוקים המדעיים שלכם. אני חוויתי תקופת חיים על פני הכדור שלכם, בכדי שאוכל להתמצא בהתנסות של המציאות הפיסית.

אני מגיע במסעותיי למערכות רבות. במושגי העולם שלכם, אני חוקר, כתב, מורה ומדריך, אבל זה רק חלק ממה שאני. אני מתקשר עם מישורי מציאות רבים, שכן כעת יש צמיחה גדולה בממדים הבין-פלנטריים ומתרחשת אבולוציה בכל הממלכות. בעולמות שאני נוסע אליהם הצמיחה מואצת. עזרה ניתנת בכל הרמות לאלה המבקשים אותה. אני עכשיו ברוח ואני דובר לרוח של זו שאתם קוראים לה סאנאיה, באמצעות השידור של דחפי המחשבה שלי.

אני ישות של אור

אני מסייע לאלה מכם על פני כדור הארץ הנמצאים על נתיב האור והשמחה, המוכנים לשרת את הפלנטה והמעוניינים בצמיחה אישית ובאבולוציה. אני מציע הדרכה וסיוע הן בחייכם האישיים והן בנתיב בו בחרתם לשרת את העולם.

אני משדר הדרכה רוחנית למישור הארצי ולמישורים רבים אחרים. אני נוסע לחלקים שונים של היקום, ומסייע במיקוד ובהכוונת הדרכה לאותם אזורים שיכולים להפיק מכך את התועלת המרבית. ישנן אמיתות מסוימות הפועלות ברחבי כל היקומים הידועים; אני כאן כדי ללמד עקרונות ונוהגים אלו. ההבנה והיישום של אמיתות אלו תמיד יוצרים מודעות רחבה יותר וצמיחה.

אני מזמין את נשמתך להצטרף אלי כאשר אנו לומדים את הפוטנציאל הגדול יותר שלך. מהותי שוכנת בתוך המחשבות המובעות כאן, והיא תעזור לך להיפתח לעצמי העמוק והנאור יותר שלך. תרגיש כאילו אתה הופך למי שתמיד ידעת שהנך.

רבים מכם הרגשתם שונים מהסובבים אתכם, כאילו ידעתם שהיתה לכם משימה, משהו מיוחד לבצע בחייכם. אני מקווה לעזור לכם לגלות משימה וייעוד אלה. אני מזמין אתכם להצטרף אלי במסע לממלכת האור והאהבה ממנה באתם.

רבים מכם, נשמות יפות של אור, נתפסתם באנרגיות הדחוסות יותר על פני כדור הארץ. בעזרת מושגים אלו אנסה להוביל אתכם חזרה לאותן ממלכות עדינות יותר, שאתם מטבע הדברים מחפשים. הרשו לעצמכם לספוג את האנרגיה מאחורי המילים, שכן חומר זה נכתב באופן כזה, שגם המילים וגם האנרגיה שאני שולח איתן יפתחו את לבכם.

את/ה יכול/ה לחיות מתוך שמחה

אדבר על שמחה, חמלה ותכלית גבוהה, כי רבים מכם מחפשים שלווה ותחושה של סיפוק פנימי. רובכם יודעים ששלווה נובעת מהעולם הפנימי, ושהעולם החיצוני הוא הייצוג הסמלי של העולם הפנימי. כל אחד מכם נמצא ברמה שונה של תפיסת התהליך שבאמצעותו אתם יוצרים את מה שאתם מתנסים בו.

מהו נתיב השמחה? יש נתיבים רבים שמתוכם אתם יכולים לבחור, כפי שיש דרכים רבות שבהן אתם יכולים לשרת ברמה הפלנטרית. ישנו נתיב הרצון, נתיב המאבק, וישנו גם נתיב השמחה והחמלה.

שמחה היא צליל פנימי שאתה משמיע תוך כדי תנועתך במהלך היום.

מה מביא שמחה לחייך? האם אתה יודע מה עושה אותך מאושר? או שמא אתה כל-כך עסוק בהתחייבויות היומיום שלך, עד שאתה דוחה לזמן עתידי את מה שגורם לך שמחה? נתיב השמחה עוסק בזמן הנוכחי, לא בזמן עתידי. האם אתה נושא בתוכך דימוי של אופי החיים שלךבעתיד, כאשר תהיה מאושר, אבל אינך מרגיש את אותה תחושת רווחה עכשיו? היום?

רבים מכם ממלאים את זמנכם בפעילויות שאינן מכוונות לסיפוק הנפש, אלא בפעילויות של האישיות בלבד. אפשר שלמדתם כי התעסקות מניבה ערך עצמי. אולם יש שני סוגי עיסוקים: פעילות המכוונת לאישיות מבוססת תכופות על "צריך" ואינה נעשית כדי להועיל לתכליתכם הגבוהה, בעוד שפעילות המכוונת לנשמה תמיד נעשית מתוך התכוונות לתכלית הגבוהה.

שמחה אמיתית באה מתוך פעולה של התכוונות פנימית ומתוך ההכרה במי שאתה.

עשויות להיות סיבות רבות מדוע אינך יכול לשנות את חייך. אם אינך מתחיל ברגע זה ליצור סיבות ל"למה כן", שינוי תמיד יישאר בגדר מחשבה עתידית, ואתה לא תעלה על נתיב השמחה. בעולם זה שבו בחרת לחיות, ניתנו לך חושים פיסיים וגוף רגשי. המשימה הגדולה שלך היא לא לתת לדעתך להיות מוסחת על ידי מה שנקרה בדרכך, או מה שמושך אותך, או מה שקורא לך, אלא תחת זאת למצוא את המרכז שלך, ולמגנט אליך את כל אותם הדברים שנמצאים בהיערכות נכונה עם הישות הפנימית שלך.

האם אתה יוצר מצב שבו אנשים מושכים אותך, כך שזמנך מלא, אבל אינו מלא בדברים שאתה רוצה? יש בך את הכוח לשנות דרמה זו. כוח זה נובע מהחמלה למי שאתה, ומתחושת החופש הפנימי שלך.

רובכם יצרתם לעצמכם חיים שאינם שמחים, אם מתוך אמונה שאתם מחויבים לאחרים, ואם משום שאתם זקוקים להרגשה שאנשים יהיו זקוקים לכם, או משום שאתם משועבדים למצב זה או אחר.

האתגר בנתיב השמחה הוא ליצור חופש.