אנו הארקטורים – מרקם הוצאה לאור

אנו הארקטורים

אנו הארקטורים - מסרים למעבר למימד החמישי
ד"ר נורמה מילנוביץ'
We, The Arcturians - A True Experience
Dr. Norma Milanovich with Betty Rice and Cynthia Ploski
פרטי ההוצאה:
שנת הוצאה: 2009
מחיר קטלוגי: 84 ₪
מחיר שלנו: 67 ₪
הוסף לסל

נורמה מילנוביץ' ניהלה חיים רגילים, עד שהחלה לחוות סדרה של אירועים בלתי שגרתיים. אלה החלו עם חוויות רוחיות שהיו עד אז מוזרות לה. בשיאן החלה לקבל תשדורות מצורות חיים אחרות שהזדהו כהוויות מארקטורוס, אשר נמצאות באחת מספינות החלל שלהן בסביבת כדור הארץ. ספר זה מכיל את המסרים ששודרו מהוויות אלו.

התקשורת עם הארקטורים מכילה בין השאר מידע מרתק על צורתם הפיסית, על דפוסי התקשורת הטלפתית שלהם, על מערכות החינוך והשימוש שהם עושים באנרגיה הקוסמית, על הדרך בה הם "מולידים" ועל פלנטת הבית שלהם, ותיאור מפורט של מדורי ספינת החלל שבה הם שוהים פרקי זמן ארוכים הרחק מביתם.

הארקטורים מפרטים על משימתם. הם טוענים שהם כאן כדי לסייע לנו, כדור הארץ והאנושות, בכניסתנו למימד החמישי. שאיפתם לאחדות מבטלת כל אפשרות להתערב ברצון החופשי שלנו – אך הם יכולים לסייע לכל מי שבוחר לעבוד איתם להעלות את רמת הרטט ולעבור למציאות החדשה שכדור הארץ נכנס אליה. הם נשלחו לעזור לנו לראות את הפוטנציאל שלנו ולהבין את הטבע האמיתי של עצמנו, הבורא והיקום.

זהו ספר נדיר וייחודי – עדות מרגשת לנוכחותן של הוויות מכוכב אחר כאן בינינו, כמו גם תיאור תרבותן המתקדמת, מה שמאפשר הצצה לעתידנו ביום מן הימים.