חושף את המציאות – מרקם הוצאה לאור

חושף את המציאות

חושף את המציאות
ג'ון דה רייטר
Unveiling Reality
John de Ruiter
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 158
שנת הוצאה: 2016
מחיר קטלוגי: 76 ₪
מחיר שלנו: 65 ₪
הוסף לסל

 

הספר חושף את המציאות הוא תשובה לכל לב שעורג בכנות לדעת מהי האמת ומשתוקק לחיות למענה. סדרת שיחות זו מגלה את הדרכים שבהן אפשר לדעת את האמת הלכה למעשה. השיחות עם ג'ון דה רייטר הן התגלמות של פילוסופיה מעשית, והן נוגעות בשאלות הבסיסיות של הקיום האנושי. באוסף שיעורים זה, ג'ון דה רייטר מאתגר פרשנויות פופולריות של רוחניות, מסביר את טבעה של הכנות ומראה כיצד ידע וכניעה מחזירים את ההכרה לאמת.

 

"יש רק דרך הוויה אחת שחיה באמת ושהיא נכונה באמת. כל דרכי ההוויה האחרות מצריכות הסבר, תמיכה, טיפול, הגנה, שמירה. כל דרך הוויה אחרת מצריכה מידה מסוימת של חוסר כנות."

 

ג’ון דה רייטר הוא מאסטר ומורה רוחני המקדיש את חייו לשיתוף משנתו והוויתו עם אנשים ברחבי העולם הכמהים למשמעות עמוקה בחייהם. המפגש עם ג’ון הוא טרנספורמטיבי מכיוון שהוא חולק מצב הוויה טהור בו הוא מצוי מעל לשלושים שנה. צורת הלימוד המרתקת והפשוטה שלו מביאה לריפוי, לעלייה בתדר ובמודעות, לתנועה של אהבה, משמעות וחיבור לאמת. ג’ון מעורר בתוכנו תדרים של אהבה ושלווה, כאשר לרובנו חסרה היכולת להגיע אליהם לבד, ומפגיש אותנו עם מה שאנחנו כהוויה. ג’ון מלמד כיצד להיות ערים לדפוסים ולהתניות המכתיבים את חיינו. הוא מקל על פרידה מחסמים, ובכל רגע ורגע הוא מחזיק שדה של ידיעה עמוקה ואמת. היכולת שלו להדריך אותנו כיצד להתחבר אל הלב ולהוויה שלנו היא מופלאה ומדויקת, והעמקה במשנתו מעניקה ריפוי ומחברת לשקט ולשלווה אותה כולנו מחפשים. הוא חושף בתוכנו מציאות עמוקה ואנחנו מתעוררים אל מה שאנחנו באמת.

 

"האמת כל כך קלה, כל כך מזינה ומושלמת. היא כל מה שתמיד חיפשנו, ועם זאת היא תמיד היתה כאן – ממש כאן, בלבנו ובתוכנו כהכרה. האמת היא היא ההכרה, אך העיוותים שלנו מאפילים עליה. האמת תמיד קרובה כל כך, נגישה כל כך – היא רק מחכה שנפתח לה את הדלת. והכוח הגדול ביותר שיש לנו כבני אנוש הוא כוח הבחירה. אנו יכולים לבחור ליצור את שערי האשליה שלנו ואת כל מה שייכנס דרכם, או אנו יכולים לפתוח את הדלת ופשוט להניח למציאות להיכנס – פשוט להניח לטוהר ולטוּב העמוק שלה לכלות אותנו לגמרי. הכול תלוי בנו. אבל ברגע שנפתח את הדלת הזאת, אפילו לכדי חריץ בלבד – אם נאפשר לעצמנו להיות כנים בפנים – לא נוכל לעמוד בפני מה שנגלה."

 

"ברמה עמוקה מאוד, אהבה היא באמת הכול. זה מה שאנחנו מבינים כשהלב נפתח ומתרכך. כשאנחנו בלב, אנו אוהבים. כשאנחנו נכנסים עמוק יותר פנימה, לרמות עמוקות יותר, האהבה נהפכת לעמוקה ומהותית יותר. אהבה אינה עשייה ואינה הרגשה, אף שאפשר להרגיש אותה – אהבה היא מי שאנחנו באמת. אצל רובנו, מה שקורה מחוצה לנו חשוב יותר מהלב שלנו, ואנחנו עוזבים את הלב שלנו בניסיון לתקן את היום שלנו. זה יוצר לחץ רב על האישיות וכך היא אינה יכולה לתת לנו את מי שאנחנו באמת." – מתוך הראיון עמו ב"חיים אחרים".